Jumaat, 3 April 2009

~~~dr.irfan khairi!

jutawan internet yg cute miut nih datang kat UTeM hr nie! ( raboo~~ 1 april)
knal kew?
kowank sume meshti knal kan...
sape x knal jutawan muda yg sgt aku kgum...

die wat talk about how to build a good personality?
n cmne nak wat duit lebeyh by internet...

kowank nk taw tak cmner nk wat duit lebeyh?
haaa...
kat blog kiter kan, kite leyh apply iklan..
affiliate dan wat and jual produk sendri...

sgt untung meh...
=)

try..
sume org kna try..

but cmne pon..
irfan khairi nih at least menyuntik semangat aku utk wat business..
then melebarkan minat aku dlm design job...
aku ska design..
so dia ckp, that is one step to gain money..
=)
Bling3!!!!!

aku nk tlong ibu aku bkak company..
then wat bisnes banner..
partner ship ngn company along.

masyukkk!!!!!
=D

Bling3!!!

k ah,,kowank pon patut try utk wat bisnes...
dalam 10 yang menguntungkan, 9 drpd nyer adalah perniagaan...
so, try r!

k...
pen off dlu..











pic1: inilah dier..Dr.irfan khairi..=)










pic2: sume ngah kusyuk dgr talk beliauu..hehe~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan