Ahad, 22 Mac 2009

WHaT's HoT~~~ 22 MaRCh..

Assalamualaikum...
=)
hye SuMe!!
rini aku join ExPLoRace FICTS UTeM...
pagi2 lg dah kna bgn utk get ready utk xplorace..
amek bus kul 7.30 am..
then bertolak ke Dusun Dato' Murad...
sampai jew kat sana...ktowank kna register grop la..
aku grop ngn azlin, ardi amin dan amy...
anyway, dusun dato' murad sgt luas...
besh sebab ijau jew ngn pokok2 nyer..=)

ktowank start kul 8.30am...kire2 ader 9 checkpoint la sume nyer...
sebenarnyer..aku ni da lama x exercise...
x jog...
so cepat jew pancit.
haha!nsib baik x pitam...
ardi siap nk ukong lg..
haha!
tp aku still survive..hehe~~
grop ktowank pling laju la...
among other group...
so ktowank habis pling awal...tp still kalah..
hehe~~~

kena baling air jew td...
haha!
sengal jew!=)
tp sume sgt sporting!
aku memng enjoy...
gelak2!
happy sgt2!
Lupe sume masalah aku!
hehe~~~
xplorace td abish kul 2.30pm..
penat!
masing2 blik terus keras! (Tido)
hehe~~
mlm kang aku ngn dak class nk masak2 kit...
ktowank nak mask bihun tomyam..
aku support buah jew...
tp japg aku kena teman dowank la g beli bahan2...
huhu~~~

anyway rini sangat enjoy...
Bukan kemenangan jew yg dicari...
aper yg penting..
ktowank dapat ENJOY among each other!
rapatkan ag relationship ktowank..
=P
ehem...
aisehh...
hehe~~~
k la..
pen off dlu k...
=)

pic1: aku, amin, ardi, azlin,amy ( Wonder Pet Group)








pic2: aku yg kepenatan! tp sempat ag posing! buCuK!!!!









pic3: Ardi panCiT!! haha~~~~






pic4: amy rilek jew! die pantas!










pic5: sempat ag makan buah chees!





pic6: kat sekitar kawasan Dusun dato' murad =)







Tiada ulasan:

Catat Ulasan